Naprawa laptopa Józefów, informatyk Józefów K Otwocka, uszkodzony laptop Warszawa Wawer, naprawa komputerów Otwock? 

Sprzęt (np. laptop, komputer stacjonarny) opornie chodzi lub w ogóle odmówił posłuszeństwa? Zgłoś naprawę, uzyskaj wycenę i szybko przywróć go do działania!

Możliwa naprawa typu door-to-door, tzn. odbiór sprzętu z Twojego domu bądź firmy i dostarczenie go po dokonaniu naprawy (na terenie Józefowa, Otwocka i najbliższych okolic). Dzięki temu będziesz mógł cieszyć się sprawnym sprzętem, który może nawet chodzić jak nowy, bez wychodzenia z domu.

Serwis smartfonów i tabletów Józefów? Stawiamy pierwsze kroki w serwisowaniu tego typu urządzeń – zapraszamy do przekazywania sprzętu, na którym możemy poćwiczyć naprawy. Aktualnie trwa promocja: płatność odbywa się tylko za części! 🙂

Na ten moment nie naprawiamy konsol do gier i innych urządzeń elektronicznych niż opisane powyżej.

Zajmujemy się nietypowymi przypadkami – jeśli w innym serwisie dostaliście Państwo informację, że sprzętu nie opłaca się naprawiać – zapraszamy na darmową konsultację!

 

Zachęcamy do przekazywania dysków zewnętrznych razem ze sprzętem, jeśli takie Państwo macie – pozwoli to sporządzić kopię systemu na czarną godzinę 🙂
 

 

    Rodzaj naprawy lub usługi



    Kontaktując się z nami za pośrednictwem powyższego formularza, wyrażają Państwo zgodę na naszą Politykę prywatności, dostępną na tej stronie.

    * - Pole obowiązkowe

     

    *Regulamin serwisu

    [aktualizacja 13.08.2022]

    1. Polityka prywatności. Klient wyraża zgodę na Politykę prywatności firmy Streamlined Sp. z o.o. (zwanej dalej „Serwis”) dostępną na stronie www streamlined.pl/polityka-prywatnosci-rodo oraz możliwą do wglądu w wersji papierowej na Jego wyraźną prośbę. Klient ma obowiązek przekazać do Serwisu podpisany dodatkowy dokument „Zgoda na kontakt”, by móc być informowanym o przebiegu naprawy (formularze są dostępne na stronie streamlined.pl w zakładce Zgłoś naprawę lub do uzyskania na wyraźną prośbę Klienta).
    2. Bezpłatna diagnoza. Diagnozowanie przyczyny usterki bądź wstępny przegląd są bezpłatne, chyba że ustalono inaczej. Klient ma prawo odstąpić od naprawy po uzyskaniu kosztorysu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    3. Klauzula wyłączenia odpowiedzialności Serwisu: Klient odpowiada za zabezpieczenie plików na dysku urządzenia i wszelkich akcesoriów. Dane w postaci plików, a także zewnętrzne adaptery, nośniki i akcesoria (np. odbiorniki od myszy), Klient przekazuje na własną odpowiedzialność, a Serwis nie ponosi winy w przypadku ich utraty lub zgubienia.
    4. Hasła i dane. Wszelkie przekazane Serwisowi hasła dostępu i dane osobiste są poufne i nieudostępniane osobom trzecim, a także strzeżone z najwyższą starannością. Po zakończeniu naprawy zostają one usunięte z nośników Serwisu.
    5. Nieodebranie towaru. Towar nieodebrany w przeciągu 60 dni od zakończenia naprawy ulega przepadnięciu i utylizacji, chyba że dojdzie do innych ustaleń między Serwisem i Klientem.
    6. Karta Przekazania Sprzętu Do Naprawy ulega zutylizowaniu po zakończeniu zlecenia. Odbierając sprzęt należy zwrócić Kartę, inaczej odbiór będzie niemożliwy.
    7. Odpowiedzialność Klienta. Klient poświadcza, że nie zataił żadnych znanych mu usterek (np. zalanie sprzętu, upadki), o których wiedza może być kluczowa dla sposobu przeprowadzenia serwisu. Jeśli sprzęt był poddany w przeszłości tego rodzaju (lub innej) niepoprawnej eksploatacji i jej następstwa uwidocznią się podczas przeprowadzania naprawy lub później, Serwis nie odpowiada za powstałe w ten sposób uszkodzenia.
      Klient ma obowiązek sprawdzić działanie sprzętu maksymalnie w przeciągu 14 dni od odebrania go po dokonaniu naprawy i zgłosić ewentualne zastrzeżenia w tym okresie.
    8. * Dotyczy urządzeń ze szklanym wyświetlaczem, laptopów z wyświetlaczem dotykowym, tabletów, smartfonów, komputerów typu iMac – naprawy wymagające demontażu szklanej powierzchni wyświetlacza (w tym wymiany taśm matrycy, naprawy uszkodzeń zawiasów, wymiany baterii) niosą ze sobą ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia matrycy i ekranu dotykowego, za które Serwis nie będzie ponosić odpowiedzialności z powodu specyfiki tego typu napraw. Klient jest świadomy ryzyka, jakie wiąże się z tego rodzaju naprawą, a Serwis zapewnia, że są one przeprowadzane każdorazowo zgodnie ze sztuką i z zachowaniem należytej ostrożności.
    9. Po zakończonym serwisie stan wizualny sprzętu może (choć nie musi) ulec minimalnemu pogorszeniu (np. w przypadku laptopów), co jest nieuniknionym skutkiem każdej ingerencji we wnętrze urządzenia. Serwis dołoży starań, by ślady po dokonanym serwisowaniu były jak najmniej (o ile w ogóle) zauważalne.
    10. Jeśli sprzęt jest na gwarancji sklepu lub producenta, ingerencja ze strony Serwisu może wiązać się z jej unieważnieniem.

    Firma przestrzegająca zaleceń minimalizujących zakażenie COVID-19

    Podczas spotkań z Klientami w niektórych przypadkach używamy maseczek (prosimy o uprzedzenie, jeśli życzycie sobie Państwo, by serwisant był w maseczce – np. jeśli jesteście Państwo w tzw. grupie ryzyka) oraz żeli dezyfekujących. Po dokonanym serwisie sprzęt jest dezynfekowany bezpiecznymi środkami i gotowy do bezpiecznego użytkowania.

    Indywidualne podejście i pełne zaangażowanie

    Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Znając realia rynku oraz dysponując pokaźnym doświadczeniem, zawsze w szczery sposób rozmawiamy z klientem o potrzebach i możliwościach oraz służymy poradą. Z czego może wynikać dana usterka? Ile będą kosztować części i usługa? Jak długo posłużyć może sprzęt po dokonaniu naprawy? Czy bardziej opłacalny niż naprawa będzie zakup nowego sprzętu? Zestaw tych i innych informacji uzyskasz w każdej sytuacji, kontaktując się z serwisem Streamlined.
     
    Sprawdź opinie i zobacz, ilu Klientów nam zaufało! (w rzeczywistości jest ich jeszcze więcej! :))