Naprawa laptopa Józefów, informatyk Józefów K Otwocka, uszkodzony laptop Warszawa Wawer, naprawa komputerów Otwock?
Sprzęt (np. laptop, komputer stacjonarny) opornie chodzi lub w ogóle odmówił posłuszeństwa? Zgłoś naprawę, uzyskaj wycenę i szybko przywróć go do działania!
Możliwa naprawa typu door-to-door, tzn. odbiór sprzętu z Twojego domu bądź firmy i dostarczenie go po dokonaniu naprawy (na terenie Józefowa, Otwocka i najbliższych okolic). Dzięki temu będziesz mógł cieszyć się sprawnym sprzętem, który może nawet chodzić jak nowy, bez wychodzenia z domu.
Serwis smartfonów i tabletów Józefów? Stawiamy pierwsze kroki w serwisowaniu tego typu urządzeń – zapraszamy do przekazywania sprzętu, na którym możemy poćwiczyć naprawy. Aktualnie trwa promocja: płatność odbywa się tylko za części! 🙂
Na ten moment nie naprawiamy konsol do gier i innych urządzeń elektronicznych niż opisane powyżej.
Zajmujemy się nietypowymi przypadkami – jeśli w innym serwisie dostaliście Państwo informację, że sprzętu nie opłaca się naprawiać – zapraszamy na darmową konsultację!
*Regulamin serwisu
[aktualizacja 13.08.2022]
- Polityka prywatności. Klient wyraża zgodę na Politykę prywatności firmy Streamlined Sp. z o.o. (zwanej dalej „Serwis”) dostępną na stronie www streamlined.pl/polityka-prywatnosci-rodo oraz możliwą do wglądu w wersji papierowej na Jego wyraźną prośbę. Klient ma obowiązek przekazać do Serwisu podpisany dodatkowy dokument „Zgoda na kontakt”, by móc być informowanym o przebiegu naprawy (formularze są dostępne na stronie streamlined.pl w zakładce Zgłoś naprawę lub do uzyskania na wyraźną prośbę Klienta).
- Bezpłatna diagnoza. Diagnozowanie przyczyny usterki bądź wstępny przegląd są bezpłatne, chyba że ustalono inaczej. Klient ma prawo odstąpić od naprawy po uzyskaniu kosztorysu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Klauzula wyłączenia odpowiedzialności Serwisu: Klient odpowiada za zabezpieczenie plików na dysku urządzenia i wszelkich akcesoriów. Dane w postaci plików, a także zewnętrzne adaptery, nośniki i akcesoria (np. odbiorniki od myszy), Klient przekazuje na własną odpowiedzialność, a Serwis nie ponosi winy w przypadku ich utraty lub zgubienia.
- Hasła i dane. Wszelkie przekazane Serwisowi hasła dostępu i dane osobiste są poufne i nieudostępniane osobom trzecim, a także strzeżone z najwyższą starannością. Po zakończeniu naprawy zostają one usunięte z nośników Serwisu.
- Nieodebranie towaru. Towar nieodebrany w przeciągu 60 dni od zakończenia naprawy ulega przepadnięciu i utylizacji, chyba że dojdzie do innych ustaleń między Serwisem i Klientem.
- Karta Przekazania Sprzętu Do Naprawy ulega zutylizowaniu po zakończeniu zlecenia. Odbierając sprzęt należy zwrócić Kartę, inaczej odbiór będzie niemożliwy.
- Odpowiedzialność Klienta. Klient poświadcza, że nie zataił żadnych znanych mu usterek (np. zalanie sprzętu, upadki), o których wiedza może być kluczowa dla sposobu przeprowadzenia serwisu. Jeśli sprzęt był poddany w przeszłości tego rodzaju (lub innej) niepoprawnej eksploatacji i jej następstwa uwidocznią się podczas przeprowadzania naprawy lub później, Serwis nie odpowiada za powstałe w ten sposób uszkodzenia.
Klient ma obowiązek sprawdzić działanie sprzętu maksymalnie w przeciągu 14 dni od odebrania go po dokonaniu naprawy i zgłosić ewentualne zastrzeżenia w tym okresie. - * Dotyczy urządzeń ze szklanym wyświetlaczem, laptopów z wyświetlaczem dotykowym, tabletów, smartfonów, komputerów typu iMac – naprawy wymagające demontażu szklanej powierzchni wyświetlacza (w tym wymiany taśm matrycy, naprawy uszkodzeń zawiasów, wymiany baterii) niosą ze sobą ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia matrycy i ekranu dotykowego, za które Serwis nie będzie ponosić odpowiedzialności z powodu specyfiki tego typu napraw. Klient jest świadomy ryzyka, jakie wiąże się z tego rodzaju naprawą, a Serwis zapewnia, że są one przeprowadzane każdorazowo zgodnie ze sztuką i z zachowaniem należytej ostrożności.
- Po zakończonym serwisie stan wizualny sprzętu może (choć nie musi) ulec minimalnemu pogorszeniu (np. w przypadku laptopów), co jest nieuniknionym skutkiem każdej ingerencji we wnętrze urządzenia. Serwis dołoży starań, by ślady po dokonanym serwisowaniu były jak najmniej (o ile w ogóle) zauważalne.
- Jeśli sprzęt jest na gwarancji sklepu lub producenta, ingerencja ze strony Serwisu może wiązać się z jej unieważnieniem.