Naprawa laptopa Józefów, informatyk Józefów K Otwocka, uszkodzony laptop Warszawa Wawer, naprawa komputerów Otwock, montaż komputerów Józefów? 

Sprzęt (np. laptop, komputer stacjonarny) opornie chodzi lub w ogóle odmówił posłuszeństwa? Potrzebujesz doradztwa w sprawie komputera stacjonarnego lub laptopa?

Wyślij do nas zgłoszenie za pomocą tej strony, przywieź do nas sprzęt po potwierdzeniu terminu
i uzyskaj 10% rabatu na usługę!!

Na przykład: Komputer nie uruchamia się, zawieszanie się, wolne działanie, wymiana pasty termoprzewodzącej, uszkodzenie matrycy, reinstalacja systemu, uszkodzenie obudowy itd. Przy wybraniu usługi Montażu komputera możesz określić maksymalny przewidziany budżet
Jeśli komputer stacjonarny składany, wpisz te parametry, które znasz lub pozostaw puste
 
Po wysłaniu zgłoszenia prosimy o oczekiwanie na kontakt zwrotny w celu potwierdzenia wizyty.
 
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Streamlined Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
 

Regulamin serwisu dostępny jest na tej podstronie – prosimy uprzejmie o zapoznanie się. Oddając sprzęt do naszego serwisu zgadzacie się Państwo na warunki opisane w regulaminie.

Warunki gwarancji naszych napraw mogą Państwo przejrzeć tutaj.

Diagnozowanie i wycena usunięcia usterki są darmowe – Klient ma prawo zrezygnować z naprawy po uzyskaniu kosztorysu.

Zachęcamy do przekazywania dysków zewnętrznych razem ze sprzętem, jeśli takie Państwo macie – pozwoli to sporządzić kopię systemu w celu łatwego przywrócenia na wypadek awarii.

 


Firma przestrzegająca zaleceń minimalizujących zakażenie COVID-19

Podczas spotkań z Klientami w niektórych przypadkach używamy maseczek (prosimy o uprzedzenie, jeśli życzycie sobie Państwo, by serwisant był w maseczce – np. jeśli jesteście Państwo w tzw. grupie ryzyka) oraz żeli dezyfekujących. Po dokonanym serwisie sprzęt jest dezynfekowany bezpiecznymi środkami i gotowy do bezpiecznego użytkowania.

Indywidualne podejście i pełne zaangażowanie

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Znając realia rynku oraz dysponując pokaźnym doświadczeniem, zawsze w szczery sposób rozmawiamy z klientem o potrzebach i możliwościach oraz służymy poradą. Z czego może wynikać dana usterka? Ile będą kosztować części i usługa? Jak długo posłużyć może sprzęt po dokonaniu naprawy? Czy bardziej opłacalny niż naprawa będzie zakup nowego sprzętu? Zestaw tych i innych informacji uzyskasz w każdej sytuacji, kontaktując się z serwisem Streamlined.
 
Sprawdź opinie i zobacz, ilu Klientów nam zaufało! (w rzeczywistości jest ich jeszcze więcej! :))