Naprawa laptopa Józefów, informatyk Józefów K Otwocka, uszkodzony laptop Warszawa Wawer, naprawa komputerów Otwock?
Sprzęt (np. laptop, komputer stacjonarny) opornie chodzi lub w ogóle odmówił posłuszeństwa? Zgłoś naprawę, uzyskaj wycenę i szybko przywróć go do działania!
Możliwa naprawa typu door-to-door, tzn. odbiór sprzętu z Twojego domu bądź firmy i dostarczenie go po dokonaniu naprawy (na terenie Józefowa, Otwocka i najbliższych okolic). Dzięki temu będziesz mógł cieszyć się sprawnym sprzętem, który może nawet chodzić jak nowy, bez wychodzenia z domu.
Uwaga: na ten moment nie naprawiamy smartfonów, tabletów (chodzi o usterki mechaniczne – jesteśmy w stanie pomóc przy konfiguracji systemu czy aplikacji). Nie naprawiamy też konsol.
Zajmujemy się nietypowymi przypadkami – jeśli w innym serwisie dostaliście Państwo informację, że sprzętu nie opłaca się naprawiać – zapraszamy na darmową konsultację!
*Regulamin serwisu
[aktualizacja 23.05.2022]
- Klient wyraża zgodę na Politykę prywatności firmy Streamlined Sp. z o.o. (zwanej dalej „Serwis”) dostępną na stronie www streamlined.pl/polityka-prywatnosci-rodo oraz możliwą do wglądu w wersji papierowej na Jego wyraźną prośbę.
- Diagnozowanie przyczyny usterki bądź wstępny przegląd są bezpłatne, chyba że ustalono inaczej. Klient ma prawo odstąpić od naprawy po uzyskaniu kosztorysu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Klauzula wyłączenia odpowiedzialności Serwisu: Klient odpowiada za zabezpieczenie plików na dysku urządzenia i wszelkich akcesoriów. Dane w postaci plików, a także zewnętrzne adaptery, nośniki i akcesoria (np. odbiorniki od myszy), Klient przekazuje na własną odpowiedzialność – Serwis nie ponosi winy w przypadku ich utraty lub zgubienia.
- Towar nieodebrany w przeciągu 60 dni od zakończenia naprawy (o czym Klient jest informowany wielokrotnie w razie potrzeby) ulega przepadnięciu i utylizacji, chyba że dojdzie do innych ustaleń między Serwisem i Klientem.
- Karta Przekazania Sprzętu stanowi podstawę do odebrania sprzętu. Przy odbiorze sprzętu należy zwrócić Kartę!
- Klient poświadcza, że nie zataił żadnych znanych mu usterek (np. zalanie sprzętu, upadki), o których wiedza może być kluczowa dla sposobu przeprowadzenia serwisu. Jeśli sprzęt był poddany w przeszłości tego rodzaju (lub innej) niepoprawnej eksploatacji i jej następstwa uwidocznią się podczas przeprowadzania naprawy lub później, Serwis nie odpowiada za powstałe w ten sposób uszkodzenia.
- Dotyczy urządzeń ze szklanym wyświetlaczem, laptopów z wyświetlaczem dotykowym, tabletów, smartfonów, komputerów typu iMac – naprawy wymagające demontażu szklanej powierzchni wyświetlacza (w tym wymiany taśm matrycy, naprawy uszkodzeń zawiasów, wymiany baterii) niosą ze sobą ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia matrycy i ekranu dotykowego, za które Serwis nie będzie ponosić odpowiedzialności z powodu specyfiki tego typu napraw. Klient jest świadomy ryzyka, jakie wiąże się z tego rodzaju naprawą, a Serwis zapewnia, że są one przeprowadzane każdorazowo zgodnie ze sztuką i z zachowaniem należytej ostrożności.
- Wszelkie przekazywane Serwisowi hasła są poufne i nieudostępniane osobom trzecim, a także strzeżone z najwyższą starannością. Zostają one nieodwracalnie zutylizowane po zakończeniu naprawy.
- Po zakończonym serwisie stan wizualny sprzętu może (choć nie musi) ulec minimalnemu pogorszeniu (zwłaszcza w przypadku laptopów), co jest nieuniknionym skutkiem każdej ingerencji we wnętrze urządzenia. Serwis dołoży starań, by ślady po dokonanym serwisowaniu były jak najmniej (o ile w ogóle) zauważalne.
- Klient ma obowiązek sprawdzić działanie sprzętu maksymalnie w przeciągu 14 dni od odebrania go po naprawie i zgłosić ewentualne zastrzeżenia w tym okresie.