Naprawa laptopa Józefów, informatyk Józefów K Otwocka, uszkodzony laptop Warszawa Wawer, naprawa komputerów Otwock? 

Sprzęt (np. laptop, komputer stacjonarny) opornie chodzi lub w ogóle odmówił posłuszeństwa? Zgłoś naprawę, uzyskaj wycenę i szybko przywróć go do działania!

Możliwa naprawa typu door-to-door, tzn. odbiór sprzętu z Twojego domu bądź firmy i dostarczenie go po dokonaniu naprawy (na terenie Józefowa, Otwocka i najbliższych okolic). Dzięki temu będziesz mógł cieszyć się sprawnym sprzętem, który może nawet chodzić jak nowy, bez wychodzenia z domu.

Uwaga: na ten moment nie naprawiamy smartfonów, tabletów (chodzi o usterki mechaniczne – jesteśmy w stanie pomóc przy konfiguracji systemu czy aplikacji). Nie naprawiamy też konsol.

Zajmujemy się nietypowymi przypadkami – jeśli w innym serwisie dostaliście Państwo informację, że sprzętu nie opłaca się naprawiać – zapraszamy na darmową konsultację!

 

Zachęcamy do przekazywania dysków zewnętrznych razem ze sprzętem, jeśli takie Państwo macie – pozwoli to sporządzić kopię systemu na czarną godzinę 🙂
 

 



    Kontaktując się z nami za pośrednictwem powyższego formularza, wyrażają Państwo zgodę na naszą Politykę prywatności, dostępną na tej stronie.

     

     

    *Regulamin serwisu

    [aktualizacja 23.05.2022]

    1. Klient wyraża zgodę na Politykę prywatności firmy Streamlined Sp. z o.o. (zwanej dalej „Serwis”) dostępną na stronie www streamlined.pl/polityka-prywatnosci-rodo oraz możliwą do wglądu w wersji papierowej na Jego wyraźną prośbę.
    2. Diagnozowanie przyczyny usterki bądź wstępny przegląd są bezpłatne, chyba że ustalono inaczej. Klient ma prawo odstąpić od naprawy po uzyskaniu kosztorysu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    3. Klauzula wyłączenia odpowiedzialności Serwisu: Klient odpowiada za zabezpieczenie plików na dysku urządzenia i wszelkich akcesoriów. Dane w postaci plików, a także zewnętrzne adaptery, nośniki i akcesoria (np. odbiorniki od myszy), Klient przekazuje na własną odpowiedzialność – Serwis nie ponosi winy w przypadku ich utraty lub zgubienia.
    4. Towar nieodebrany w przeciągu 60 dni od zakończenia naprawy (o czym Klient jest informowany wielokrotnie w razie potrzeby) ulega przepadnięciu i utylizacji, chyba że dojdzie do innych ustaleń między Serwisem i Klientem.
    5. Karta Przekazania Sprzętu stanowi podstawę do odebrania sprzętu. Przy odbiorze sprzętu należy zwrócić Kartę!
    6. Klient poświadcza, że nie zataił żadnych znanych mu usterek (np. zalanie sprzętu, upadki), o których wiedza może być kluczowa dla sposobu przeprowadzenia serwisu. Jeśli sprzęt był poddany w przeszłości tego rodzaju (lub innej) niepoprawnej eksploatacji i jej następstwa uwidocznią się podczas przeprowadzania naprawy lub później, Serwis nie odpowiada za powstałe w ten sposób uszkodzenia.
    7. Dotyczy urządzeń ze szklanym wyświetlaczem, laptopów z wyświetlaczem dotykowym, tabletów, smartfonów, komputerów typu iMac – naprawy wymagające demontażu szklanej powierzchni wyświetlacza (w tym wymiany taśm matrycy, naprawy uszkodzeń zawiasów, wymiany baterii) niosą ze sobą ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia matrycy i ekranu dotykowego, za które Serwis nie będzie ponosić odpowiedzialności z powodu specyfiki tego typu napraw. Klient jest świadomy ryzyka, jakie wiąże się z tego rodzaju naprawą, a Serwis zapewnia, że są one przeprowadzane każdorazowo zgodnie ze sztuką i z zachowaniem należytej ostrożności.
    8. Wszelkie przekazywane Serwisowi hasła są poufne i nieudostępniane osobom trzecim, a także strzeżone z najwyższą starannością. Zostają one nieodwracalnie zutylizowane po zakończeniu naprawy.
    9. Po zakończonym serwisie stan wizualny sprzętu może (choć nie musi) ulec minimalnemu pogorszeniu (zwłaszcza w przypadku laptopów), co jest nieuniknionym skutkiem każdej ingerencji we wnętrze urządzenia. Serwis dołoży starań, by ślady po dokonanym serwisowaniu były jak najmniej (o ile w ogóle) zauważalne.
    10. Klient ma obowiązek sprawdzić działanie sprzętu maksymalnie w przeciągu 14 dni od odebrania go po naprawie i zgłosić ewentualne zastrzeżenia w tym okresie.
     
     

    Firma przestrzegająca zaleceń minimalizujących zakażenie COVID-19

    Podczas spotkań z Klientami w niektórych przypadkach używamy maseczek (prosimy o uprzedzenie, jeśli życzycie sobie Państwo, by serwisant był w maseczce – np. jeśli jesteście Państwo w tzw. grupie ryzyka) oraz żeli dezyfekujących. Po dokonanym serwisie sprzęt jest dezynfekowany bezpiecznymi środkami i gotowy do bezpiecznego użytkowania.

    Indywidualne podejście i pełne zaangażowanie

    Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Znając realia rynku oraz dysponując pokaźnym doświadczeniem, zawsze w szczery sposób rozmawiamy z klientem o potrzebach i możliwościach oraz służymy poradą. Z czego może wynikać dana usterka? Ile będą kosztować części i usługa? Jak długo posłużyć może sprzęt po dokonaniu naprawy? Czy bardziej opłacalny niż naprawa będzie zakup nowego sprzętu? Zestaw tych i innych informacji uzyskasz w każdej sytuacji, kontaktując się z serwisem Streamlined.
     
    Sprawdź opinie i zobacz, ilu Klientów nam zaufało! (w rzeczywistości jest ich jeszcze więcej! :))