Naprawa laptopa w Józefowie, Otwocku, Warszawie Wawer i okolicach? Sprzęt (np. laptop, komputer stacjonarny) opornie chodzi lub w ogóle odmówił posłuszeństwa? Zgłoś naprawę, uzyskaj wycenę i szybko przywróć go do działania!
Możliwa naprawa typu door-to-door, tzn. odbiór sprzętu z Twojego domu bądź firmy i dostarczenie go po dokonaniu naprawy! Dzięki temu będziesz mógł cieszyć się sprawnym sprzętem, który może nawet chodzić jak nowy, bez wychodzenia z domu.
Do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Znając realia rynku oraz dysponując pokaźnym doświadczeniem, zawsze w szczery sposób rozmawiam z klientem o jego potrzebach i służę poradą. Z czego może wynikać dana usterka? Ile będą kosztować części i usługa? Jak długo posłużyć może sprzęt po dokonaniu naprawy? Czy bardziej opłacalny niż naprawa będzie zakup nowego sprzętu? Komplet tych i innych informacji uzyskasz w każdej sytuacji, kontaktując się z serwisem Streamlined.
Bezpieczne przekazanie sprzętu
W dobie koronawirusa, serwis Streamlined oferuje Państwu możliwość przekazania sprzętu w sposób bezdotykowy, bez konieczności spotkania. Wystarczy, że wypełnicie Państwo poniższy formularz, a nasz serwisant do Państwa oddzwoni w celu umówienia przekazania sprzętu. O wyznaczonej porze zostawiają Państwo sprzęt w umówionym miejscu, skąd jest on odbierany. Po dokonaniu naprawy sprzęt zostaje zdezynfekowany i przekazany w ustalony sposób.
Jeśli naprawa ma odbyć się z zachowaniem tak ponadprzeciętnego bezpieczeństwa, prosimy o zaznaczenie poniżej pola “Bezpieczne przekazanie sprzętu“. Pragniemy dodać, że podczas spotkań w celu przekazania sprzętu zachowujemy niezbędne środki ostrożności, w tym stosujemy maseczki oraz utrzymujemy dystans, więc nie jest to opcja bezwzględnie konieczna.
W Streamlined stawiamy na przejrzyste i proste zasady. Poniżej parę punktów, których klient jest zobowiązany przestrzegać korzystając z usług.
Odnośnie zabezpieczenia danych z punktu 2., jako serwis zawsze przenosimy dane klientów podczas reinstalacji czy zmiany komputera i dokładamy wszelkich starań, by odpowiednio je zabezpieczyć i przekazać bez jakichkolwiek strat. Wyznajemy jednak zasadę, że kopii zapasowych nigdy za mało i jeśli jako Klient mają Państwo możliwość dodatkowego zapisu danych np. na zewnętrznym nośniku, to tym lepiej dla ich bezpieczeństwa.
*Regulamin serwisu
- Diagnozowanie przyczyny usterki jest bezpłatne, chyba że ustalono inaczej. Klient może bezkosztowo odstąpić od naprawy po uzyskaniu kosztorysu.
- Klient odpowiada za zabezpieczenie wszelkich danych znajdujących się na przekazanych ze sprzętem nośnikach.
- Towar nieodebrany w przeciągu 60 dni od zakończenia naprawy ulega przepadnięciu.
- Okazanie niniejszej karty stanowi podstawę do odebrania sprzętu, chyba że ustalono inaczej.
- Klient poświadcza, że nie zataił przed Serwisantem żadnych usterek, których znajomość może być kluczowa dla sposobu przeprowadzenia serwisu urządzenia.
- Wszelkie przekazane Serwisowi hasła (o ile są potrzebne) objęte są tajemnicą zawodową i są strzeżone z najwyższą starannością.