Naprawa laptopa w Józefowie, Otwocku, Warszawie Wawer i okolicach? Sprzęt (np. laptop, komputer stacjonarny) opornie chodzi lub w ogóle odmówił posłuszeństwa? Zgłoś naprawę, uzyskaj wycenę i szybko przywróć go do działania!

Możliwa naprawa typu door-to-door, tzn. odbiór sprzętu z Twojego domu bądź firmy i dostarczenie go po dokonaniu naprawy! Dzięki temu będziesz mógł cieszyć się sprawnym sprzętem, który może nawet chodzić jak nowy, bez wychodzenia z domu.

Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Znając realia rynku oraz dysponując pokaźnym doświadczeniem, zawsze w szczery sposób rozmawiamy z klientem o potrzebach i możliwościach oraz służymy poradą. Z czego może wynikać dana usterka? Ile będą kosztować części i usługa? Jak długo posłużyć może sprzęt po dokonaniu naprawy? Czy bardziej opłacalny niż naprawa będzie zakup nowego sprzętu? Zestaw tych i innych informacji uzyskasz w każdej sytuacji, kontaktując się z serwisem Streamlined.

Uwaga: na ten moment nie naprawiamy smartfonów, tabletów (chodzi o usterki mechaniczne – jesteśmy w stanie pomóc przy konfiguracji systemu czy aplikacji). Nie naprawiamy też konsol.

Bezpieczne przekazanie sprzętu

W dobie koronawirusa, serwis Streamlined oferuje Państwu możliwość przekazania sprzętu w sposób bezdotykowy, bez konieczności spotkania. Wystarczy, że wypełnicie Państwo poniższy formularz, a nasz serwisant do Państwa oddzwoni w celu umówienia przekazania sprzętu. O wyznaczonej porze zostawiają Państwo sprzęt w umówionym miejscu, skąd jest on odbierany. Po dokonaniu naprawy sprzęt zostaje zdezynfekowany i przekazany w ustalony sposób.

Jeśli naprawa ma odbyć się z zachowaniem tak ponadprzeciętnego bezpieczeństwa, prosimy o zaznaczenie poniżej pola “Bezpieczne przekazanie sprzętu“. Pragniemy dodać, że podczas spotkań w celu przekazania sprzętu zachowujemy niezbędne środki ostrożności, w tym stosujemy maseczki oraz utrzymujemy dystans, więc nie jest to opcja bezwzględnie konieczna.

*Regulamin serwisu

  1. Diagnozowanie przyczyny usterki jest bezpłatne, chyba że ustalono inaczej. Klient może bezkosztowo odstąpić od naprawy po uzyskaniu kosztorysu.
  2. Klient odpowiada za zabezpieczenie wszelkich danych znajdujących się na przekazanych ze sprzętem nośnikach.
  3. Towar nieodebrany w przeciągu 60 dni od zakończenia naprawy ulega przepadnięciu i zostaje zutylizowany.
  4. Okazanie karty odbioru sprzętu stanowi podstawę do odebrania sprzętu, chyba że ustalono inaczej.
  5. Klient poświadcza, że nie zataił przed Serwisantem żadnych znanych mu usterek (np. zalanie sprzętu), których znajomość może być kluczowa dla sposobu przeprowadzenia serwisu.
  6. Wszelkie przekazane Serwisantowi hasła (o ile są potrzebne) są poufne i strzeżone z najwyższą starannością oraz zutylizowane po zakończeniu Zlecenia naprawy.

 

 
Zachęcamy do przekazywania dysków zewnętrznych razem ze sprzętem, jeśli takie Państwo macie – pozwoli to sporządzić kopię systemu na tzw. czarną godzinę 🙂
 


    Duże zdjęcia możesz wysłać przez wetransfer.com