Naprawa laptopa w Józefowie, Otwocku, Warszawie Wawer i okolicach? Sprzęt (np. laptop, komputer stacjonarny) opornie chodzi lub w ogóle odmówił posłuszeństwa? Zgłoś naprawę, uzyskaj wycenę i szybko przywróć go do działania!

Możliwa naprawa typu door-to-door, tzn. odbiór sprzętu z Twojego domu bądź firmy i dostarczenie go po dokonaniu naprawy! Dzięki temu będziesz mógł cieszyć się sprawnym sprzętem, który może nawet chodzić jak nowy, bez wychodzenia z domu.

Do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Znając realia rynku oraz dysponując pokaźnym doświadczeniem, zawsze w szczery sposób rozmawiam z klientem o jego potrzebach i służę poradą. Z czego może wynikać dana usterka? Ile będą kosztować części i usługa? Jak długo posłużyć może sprzęt po dokonaniu naprawy? Czy bardziej opłacalny niż naprawa będzie zakup nowego sprzętu? Komplet tych i innych informacji uzyskasz w każdej sytuacji, kontaktując się z serwisem Streamlined.

Bezpieczne przekazanie sprzętu

W dobie koronawirusa, serwis Streamlined oferuje Państwu możliwość przekazania sprzętu w sposób bezdotykowy, bez konieczności spotkania. Wystarczy, że wypełnicie Państwo poniższy formularz, a nasz serwisant do Państwa oddzwoni w celu umówienia przekazania sprzętu. O wyznaczonej porze zostawiają Państwo sprzęt w umówionym miejscu, skąd jest on odbierany. Po dokonaniu naprawy sprzęt zostaje zdezynfekowany i przekazany w ustalony sposób.

Jeśli naprawa ma odbyć się z zachowaniem tak ponadprzeciętnego bezpieczeństwa, prosimy o zaznaczenie poniżej pola “Bezpieczne przekazanie sprzętu“. Pragniemy dodać, że podczas spotkań w celu przekazania sprzętu zachowujemy niezbędne środki ostrożności, w tym stosujemy maseczki oraz utrzymujemy dystans, więc nie jest to opcja bezwzględnie konieczna.


Duże zdjęcia możesz wysłać przez wetransfer.com




W Streamlined stawiamy na przejrzyste i proste zasady. Poniżej parę punktów, których klient jest zobowiązany przestrzegać korzystając z usług.

Odnośnie zabezpieczenia danych z punktu 2., jako serwis zawsze przenosimy dane klientów podczas reinstalacji czy zmiany komputera i dokładamy wszelkich starań, by odpowiednio je zabezpieczyć i przekazać bez jakichkolwiek strat. Wyznajemy jednak zasadę, że kopii zapasowych nigdy za mało i jeśli jako Klient mają Państwo możliwość dodatkowego zapisu danych np. na zewnętrznym nośniku, to tym lepiej dla ich bezpieczeństwa.

*Regulamin serwisu

  1. Diagnozowanie przyczyny usterki jest bezpłatne, chyba że ustalono inaczej. Klient może bezkosztowo odstąpić od naprawy po uzyskaniu kosztorysu.
  2. Klient odpowiada za zabezpieczenie wszelkich danych znajdujących się na przekazanych ze sprzętem nośnikach.
  3. Po zakończeniu naprawy, o której Klient informowany jest w jeden ze sposobów: SMS-em, e-mailem, telefonicznie, przez Facebook Messenger lub Instagram, czas na odbiór sprzętu wynosi 60 dni. Po tym czasie sprzęt ulega przepadnięciu i zostaje zutylizowany.
  4. Okazanie karty Formularza przekazania sprzętu (otrzymanej podczas fizycznego przekazania sprzętu) stanowi podstawę do odebrania sprzętu, chyba że ustalono inaczej.
  5. Klient poświadcza, że nie zataił przed Serwisantem żadnych znanych mu uszkodzeń Sprzętu ponad wspomniane powyżej, których znajomość może być kluczowa dla sposobu przeprowadzenia serwisu urządzenia.